אופטימיזציה ON SITE

צפיפות מילות מפתח, על מה ואיך לכתוב, פרמטרים ON PAGE וחשיבותם, מבנה האתר, קישוריות פנימית, קישורים יוצאים, שימוש בסאב דומיין, שמות URL

התאמה לניידים

מה הכוונה באתר מותאם לנייד לפי גוגל ואיך אני בודק את ההתאמה של האתר שלי? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight : בגדול, אתר שמותאם לנייד הוא אתר שנראה היטב על התקנים ניידים וניתן לגלוש בו בנוחות מבלי לבצע תנועות של … להמשיך לקרוא

כתובת אתר

עד כמה משנה השימוש ב – Subdomain והאם לכתובת ידידותית לגוגל ודומיין בעברית יש באמת עדיפות בקידום? תשובת מדריך קידום  אתרים inlight : רבים עוסקים בשאלה האם סאב דומיין נחשב בעיני גוגל לאתר עצמאי או לאתר שהוא חלק מהאתר הראשי. … להמשיך לקרוא

יחס קישורים נכנסים ויוצאים

מה צריך להיות היחס בין קישורים חיצונים לפנימיים והאם באמת יש מצבים של יותר מדי קישורים? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight: למען האמת, אין יחס קבוע ומומלץ בין מספר הקישורים הפנימיים ומספר הקישורים החיצונים. קישור פנימי הוא קישור שתפקידו לתת … להמשיך לקרוא

קידום אתר – פרמטרים ברמת הדף הבודד

מהם הפרמטרים החשובים ביותר שיש לנו שליטה עליהם ברמת הדף הבודד ? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight: קידום ברמת הדף הבודד הוא חלק הכרחי מכל קידום של אתר אינטרנט. סקרים שונים מצאו שלקידום כזה יש בדרך כלל השפעה של 15% … להמשיך לקרוא

צפיפות מילות מפתח

האם יש צפיפות מילות מפתח מומלצת ואיך בדיוק כותבים טקסט שגוגל "יאהב"? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight: בעבר היה מקובל להניח שגוגל ומנועי חיפוש אחרים אוהבים שבכל טקסט יש מספר מסוים של מופעים מכל מילת מפתח. לדוגמה, אם מנסים לקדם … להמשיך לקרוא