גוגל לעומת בינג

מהם ההבדלים העיקריים בגורמי הדירוג בין גוגל לבינג?

תשובת מדריך קידום אתרים inlight

למרות שמרבית תעשיית קידום האתרים מתרכזת בגוגל, הרי שבארה"ב ולמי שמקדם אתרים במדינה, יש חשיבות גדולה גם לצורה בה בינג מדרג אתרי אינטרנט.

אם עד עדכון פינגווין, ההבדל המרכזי בין שני מנועי החיפוש היה קשור בעיקר להתייחסות שלהם לביטויים עם מילות מפתח מדויקות, הרי לאחר העדכון, נראה כי ההבדל בין שניהם הצטמצם וכיום שניהם עלולים לפגוע בדירוגים של אתרים שעושים שימוש יתר בביטויים עם מילות מפתח מדויקות ברמת ה – on page (כותרות, כותרות משנה, URL). לעומת זאת, ברמת הדומיין, נראה שבבינג עדיין קל יותר להתברג על מרבית הדומיינים עם מילות מפתח מדויקות.

מפרסומים עדכניים יחסית לגבי בינג וגוגל באתרים כמו SEOmoz ואתרים אחרים ברשת , עולים כמה הבדלים חשובים נוספים :

לבינג יש העדפה גדולה יותר לדומיינים בסיומת gov ו – edu. כמו כן, יש טענה כי בינג נותן קרדיט גדול יותר לדומיינים בעלי ותק. עם זאת, לפי SEOmoz, לבינג יש סיבולת נמוכה יותר לדומיינים ארוכים במיוחד.

בינג מציג פחות תוצאות שמקורן בפורומים לעומת גוגל

הזיהוי של גוגל לגבי מונחים בעלי משמעות כפולה הוא טוב יותר. במילים אחרות, הוא עלול להציג אתרים שכוללים מילים נרדפות במקום גבוה.

בינג קורא טוב יותר אתרי פלאש מאשר גוגל