תוצאות חיפוש ודירוגים

דחיקת תוצאות שליליות

איך אני נפטר ממידע שלילי שפורסם עלי או על לקוח שלי בגוגל? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight : בעיקרון אי אפשר להסיר מידע שלילי מגוגל, אלא אם כן הוא עונה על הדרישות של "הזכות להישכח", וגם זה רק באירופה בלבד. … להמשיך לקרוא

גוגל לעומת בינג

מהם ההבדלים העיקריים בגורמי הדירוג בין גוגל לבינג? תשובת מדריך קידום אתרים inlight למרות שמרבית תעשיית קידום האתרים מתרכזת בגוגל, הרי שבארה"ב ולמי שמקדם אתרים במדינה, יש חשיבות גדולה גם לצורה בה בינג מדרג אתרי אינטרנט. אם עד עדכון פינגווין, … להמשיך לקרוא

Sitelinks

אילו סוגי Sitelinks קיימים וכיצד אני "זוכה" בהם?  תשובת מדריך קידום אתרים inlight :           כיום קיימים שני סוגים עיקריים של Sitelinks : 1.הסוג הפחות נפוץ – שורה אחת של קישורים לדפים מרכזיים באתר 2.הסוג היותר … להמשיך לקרוא

מחקר מתחרים

כיצד מבצעים מחקר מתחרים בנישה שלי? תשובת מדריך קידום אתרים inlight : כאשר ניגשים לבדוק את המתחרים שלנו בתחום מסוים, בדרך כלל נרצה לראות אילו אתרים נמצאים בעשר או עשרים התוצאות הראשונות ולנסות להבין מדוע דווקא הם נמצאים שם. איננו … להמשיך לקרוא

אתר או דף שלא מצליחים לקדם

יש לי דף או אתר שאני לא מצליח לקדם למרות שאני מוסיף לו קישורים… תשובת מדריך קידום אתרים inlight : מאז עדכון פינגווין, גוגל שינה במידה רבה את הצורה שבה הוא מעריך קישורים כפי שכבר הסברנו בעבר. אם הקישורים לדף … להמשיך לקרוא

אתר שנעלם מגוגל

האתר שלי או דפים ממנו נעלמו מגוגל, ממה זה יכול לנבוע? תשובת מדריך קידום אתרים inlight : כאשר אתר או דף ממנו נעלמים מגוגל, יכולים להיות לכך מספר סיבות עיקריות : בעיה טכנית - גוגל לא מצליח לגשת אל האתר בגלל … להמשיך לקרוא

PageRank

האם יש ל – PageRank חשיבות כיום ולמה עדיין מדברים עליו? תשובת מדריך קידום אתרים inlight : באלגוריתם המקורי של גוגל, למדד ה – Pagerank הייתה חשיבות מכרעת בדירוג של אתרי אינטרנט (למעשה לכל דף באתר יש PR נפרד) מכיוון … להמשיך לקרוא

דף שגוי למילת מפתח

מה קורה כאשר גוגל מציג דף שגוי עבור מילת מפתח מסוימת? תשובת מדריך קידום אתרים inlight : כאשר גוגל מציג את הדף הלא נכון עבור מילת מפתח מסוימת, המשמעות היא בדרך כלל שהדף המקורי אותו רצינו לדרג על מילת המפתח … להמשיך לקרוא