כלים לקידום אתרים

סינון ספאם באנאליטיקס

אני רואה הרבה כניסות מאתרים ששולחים לי תנועה עם נתוני גלישה לא תקינים כמו משך שהייה מאוד קצר באתר או אחוז נטישה מאוד גבוה של מעל 90%… חלק מהאתרים האלו נמצאים במדינות שבכלל לא אמורים להיות לי מהן כמעט מבקרים … להמשיך לקרוא

"מחרבן מילות המפתח" – לאיתור ביטויי זנב ארוך

כאשר מנסים לאתר מילות מפתח רלוונטיות לקידום אתר, ברירת המחדל היא כמעט תמיד ה-Keyword Planner של גוגל. אבל מה קורה כאשר מנסים לאתר "ביטויי זנב ארוך" – אותם ביטויים ספציפיים המורכבים ממספר מילים, ומהווים חיפוש ייחודי בקרב משתמשים שונים? במקרה … להמשיך לקרוא

כלים לבדיקת דירוגים

אילו כלים קיימים ברשת לבדיקת דירוגים של אתרים? תשובת מדריך קידום אתרים inlight ברשת קיימים מספר כלים לבדיקת דירוגים, אלו הם העיקריים שבהם : 1.בראש ובראשונה, בתוך כלי מנהלי האתרים ניתן לראות את המיקום הממוצע של כל שאילתא. המיקום הממוצע … להמשיך לקרוא

כלים לבדיקת קישורים נכנסים

אילו כלים לבדיקת קישורים נכנסים הם הטובים ביותר בשוק? תשובת מדריך קידום אתרים inlight :   שני הכלים הפופולארים ביותר ברשת לבדיקת קישורים נכנסים הם Majestic SEO ו – SEOmoz Open Site Explorer. בעבר היה קיים גם כלי נוסף בשם … להמשיך לקרוא

כלי מדידה לאתר

מהם ההבדלים העקרוניים בין כלי מנהלי האתרים לגוגל אנאלטיקס? תשובת מדריך קידום אתרים Inlight: גם כלי מנהלי האתרים וגם גוגל אנאליטיקס מאפשרים לצפות בנתונים אודות התנועה שמגיעה לאתר כגון מספר המבקרים שמגיעים לאתר בכל יום, מילות המפתח מהן הגיעו, מהם … להמשיך לקרוא