קידום דפי פייסבוק או פרופילים

כיצד מקדמים דפי פייסבוק בתוצאות החיפוש של גוגל?

תשובת מדריך קידום אתרים inlight :

מבחינת גוגל, דפי פייסבוק דומים לכל דף אחר ברשת. הסיבה לכך שדפי פייסבוק רבים מופיעים במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש היא שפייסבוק הוא אחד האתרים הפופולארים ביותר ברשת ולכן גוגל מחשב אותו כאתר סמכותי. במילים אחרות, גם דף קיקיוני למדי שזה אתה נוצר, יכול להופיע על שם של עסק או אדם מסוים במקום גבוה, אפילו אם אין בו הרבה תוכן.

בתור מנהלי הדף, יש לנו שליטה מוגבלת יחסית בתוכן הדף, אך בכל זאת, אלו הם הפרמטרים העיקריים עליהם עדיין יש לנו שליטה :

כתובת הדף – לאחר שמגיעים למספר אוהדים מסוים, ניתן לבחור שם לדף בפורמט http://www.facebook.com/page_name. רצוי כי שם זה יכלול את מילת המפתח העיקרית שלו כגון שם המותג.

פוסטים ועמוד אודות : ניתן להשתמש בפרמטר inurl על מנת לבדוק אילו עמודים בדיוק גוגל מאנדקס מתוך עמוד הפייסבוק שלנו, נניח inurl:http://www.facebook.com/page_name. כלומר, ככל שנעלה אל תוך הפוסטים יותר מידע רלוונטי עם מילות מפתח, כך הוא יהיה אטרקטיבי יותר בעיני גוגל, זאת גם אם אין לנו שליטה בתגי המטה והכותרות שלו.

פרופילים אישיים – במידה ואתם מעוניינים לקדם פרופיל אישי בפייסבוק, עליכם לזכור כי ישנן שתי הגדרות פרטיות עיקריות : הראשונה מאפשרת לכל אחד לראות את הפוסטים שאתם כותבים והשניה רק את הפרטים הכללים אודותיכם. הפרטיות הנמוכה יותר כמובן אטרקטיבית יותר לקידום, אבל לא בטוח שהיא טובה יותר לכם… מסיבה זו, עדיף לכם להקים מותג כולשהו ולא להשתמש בפרופיל האישי שלכם לקידום עסקים ואתרים בפייסבוק. (למעשה פייסבוק אוסרת על פעילות מסחרית שלא דרך דפי פייסבוק).