קידום לוקאלי

מהם הפרמטרים העיקריים המשפיעים על קידום בגוגל לוקאל?

תשובת מדריך קידום אתרים inlight :

תוצאות מקומיות בגוגל

דירוג של מסעדות תל אביביות בגוגל לוקאל בגוגל ישראל

בניגוד לקידום אתרים אורגני המתבסס בעיקר על קישורים בין אתרי אינטרנט והתכנים שנמצאים בדפים עצמם, קידום דפים מקומיים (גוגל לוקאל ולשעבר גוגל Places) מתבסס על אותנטיות המידע שנמצא בדפים האלו והיחסים בינו לבין אינדקסים מקומיים אחרים ברשת. יתר על כך, הדפים המקומיים משתלבים בתוך תוצאות החיפוש האורגניות ולכן הם נוטים לדחוף תוצאות חיפוש אחרות למטה. מסיבה זו, ישנן קטגוריות מסוימות שבהן התחרות על התוצאות המקומיות היא גדולה מאוד, לדוגמה, מסעדות ובתי מלון.

פתיחת דף העסק המקומי עצמו היא מאוד פשוטה ונעשית דרך הממשק של גוגל פלוס בתוספת כל הפרטים הרלוונטיים כמו כתובת, תמונת, קטעי וידאו וכו'.

החלק החשוב יותר בקביעת מיקומו של הדף מתחלק למספר חלקים :

אימות – בעל העסק עצמו מקבל גלויה עם קוד PIN אותה עליו להקיש בממשק הניהול של Google Local. עד שקוד האימות עצמו לא יוקש, יהיה אפשר לראות את הדף כמו כל דף אחר בגוגל פלוס, אבל הוא לא יופיע בתוצאות החיפוש עצמן.

אותנטיות – האם פרטי העסק עצמו מופיעים גם במקומות אחרים ברשת, ואם כן, האם הפרטים זהים לאלו שרשומים בדף עצמו? לגוגל חשוב מאוד למנוע תופעות של ספאם ורישום של עסקים כפולים, ולכן יש מאוד לדייק באותנטיות של הפרטים.

כמו כן, למרות שבעל העסק עצמו יכול להעלות תמונות, כך גם אחרים יכולים להעלות תמונות, והדבר מעיד על כך שהעסק הוא אמיתי.

ביקורות – הביקורות מתחלקות לביקורות ישירות אותן משתמשים כותבים בתוך הדף של גוגל פלוס ולביקורות המתפרסמות באותם אתרים מקומיים חיצוניים. מכיוון שהמדד המספרי של הביקורות הפנימיות הוא מדויק יותר, נראה כי לביקורות אלו יש חשיבות גדולה יותר. בכל אופן, חשוב כי ביקורות אלו יהיו אותנטיות ולא יכתבו על ידי לקוחות פיקטיביים!

אם דאגתם לבצע את כל הפעולות האלו ואתם עדיין לא רואים כניסות לדף שלכם דרך לוח הבקרה הנקרא Google Places for Business, תמיד תוכלו לבקש עזרה בפורומים הרשמיים של גוגל.

לבסוף, יש לזכור יש מכיוון שהחיפוש המקומי עשוי להיות מדויק מאוד (עד לרמת הרחוב), במיוחד בחו"ל, ישנם הרבה מאוד גורמים שלא נמצאים בשליטת המשתמש. לכן, בהחלט ייתכן מצב שבו אנחנו כבעלי העסק לא נראה אותו בתוצאות החיפוש, אבל כן נראה כניסות בכלי המדידה הנ"ל.

דריך קידום אתרים inlight  :

תגובה אחת על קידום לוקאלי

  1. פינגבאק: גוגל + - מדריך קידום אתרים Inlight

סגור לתגובות.